Dansk Isolering arbejder omkring 3 enkle begreber: Service, Tilgængelighed og Ordentlighed.

Service

Dækker over den oplevelse du, som kunde, har, både når du entrerer vores hjemmeside, kontakter os pr. telefon eller har besøg af vores håndværkere. Det er vigtigt, at du har en god oplevelse - ellers hører vi gerne fra dig.

Tilgængelighed

Dækker over, at du altid skal kunne få fat i os – enten via telefon, eller via nettet. Uden for vores normale telefontid, som er mellem 08,30 og 16,30 kan vi træffes via mail. Har du ønske om at blive kontaktet om aftenen, gør vi gerne det frem til kl. 21,00. Tilgængelighed dækker også over, at vi altid skal have en opdateret og tidssvarende hjemmeside.

Ordentlighed

Dækker over den måde vi ønsker at blive opfattet på. For os betyder ordentlighed, at vi opfører os på den man forventer sig af os – at vi overholder de aftaler vi laver, og at et tilbud holder. Endvidere betyder ordentlighed at vi deltager, og støtter, tiltag der forbedre livskvaliteten for de der har behov, og at vi tager ansvar for miljøet omkring os på alle tænkelige måder – både når vi vælger biler, kontorartikler og de materialer, vi benytter i processen omkring isolering.

 

Om Dansk Isolering

På årsplan isolerer vores løsuldsafdeling mere end 120.000 m2 lofter, hulmure og etageadskillelser. Mængden og vores lave omkostninger sikrer dig billig hulmursisolering og loftisolering. Omsætningen er cirka 50/50 fordelt mellem private kunder og erhvervskunder. I denne afdeling er vi 6-8 medarbejdere.

Læs mere


Search