Dansk Isolering arbejder omkring 3 enkle begreber: Service, Tilgængelighed og Ordentlighed.

Service

Dækker over den oplevelse du, som kunde, har, både når du entrerer vores hjemmeside, kontakter os pr. telefon eller har besøg af vores håndværkere. Det er vigtigt, at du har en god oplevelse - ellers hører vi gerne fra dig.

Tilgængelighed

Dækker over, at du altid skal kunne få fat i os – enten via telefon, eller via nettet. Uden for vores normale telefontid, som er mellem 07.00 og 17.00 mandag - fredag kan vi træffes via mail. Har du ønske om at blive kontaktet om aftenen, gør vi gerne det frem til kl. 21.00. Tilgængelighed dækker også over, at vi altid skal have en opdateret og tidssvarende hjemmeside.

Ordentlighed

Dækker over den måde vi ønsker at blive opfattet på. For os betyder ordentlighed, at vi opfører os på den man forventer sig af os – at vi overholder de aftaler vi laver, og at et tilbud holder. Endvidere betyder ordentlighed at vi deltager, og støtter, tiltag der forbedre livskvaliteten for de der har behov, og at vi tager ansvar for miljøet omkring os på alle tænkelige måder – både når vi vælger biler, kontorartikler og de materialer, vi benytter i processen omkring isolering.

 

Om Dansk Isolering

Dansk Isolering har tre store hovedområde: LoftisoleringHulmursisolering og Teknisk Isolering fordelt med ca. 1/3 af vores omsætning til hvert område. Vores kunder fordeler sig ligeligt mellem de private kunder og erhvervs kunder. Vi udfører arbejde i hele Danmark og vil også gerne i dialog med dig.

Læs mere

 

Search